Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Strategy for Market Entry of ŠKODA to Vietnamese Market
Nguyen Viet, Thang ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
V současné době globalizace vstupuje mnoho mezinárodních společností v automobilovém průmyslu na zahraniční trhy za účelem zlepšení své pověsti, využití nových podnikatelských příležitostí a zvýšení ziskových marží. Mezi nimi také Škoda Auto, největší český výrobce automobilů. V současné době jsou Čína a Indie nejvýznamnějšími trhy skupiny Škoda Auto co do velikosti trhu a počtu zákazníků. Kromě Číny a Indie je i Vietnam považován v Asii za trh s velkým potenciálem pro všechny výrobce z jihovýchodní Asie díky stabilnímu rozvoji Vietnamské ekonomiky a vysokým požadavkům místních zákazníků. Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii pro vstup Škody Auto na vietnamský trh.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.